Høye kostnader ved oppstart og lange bindingstider er et utdøende konsept. Ser man på utviklingen i samfunnet er det ingen moderne tjenester som fortsatt leveres etter denne modellen. En løpende månedspris og ingen binding er blitt vanlig i dag.

Vi ønsker å modernisere ved å innføre tilsvarende også i helsevesenet. Hvorfor skal det være noe annerledes i denne bransjen?


Leder

 

Man skal ganske enkelt ikke betale for å bli kunde.

 

Prismodell tilpasset vår tid

Det er et strategisk valg som ligger til grunn for endret prismodell og vilkår.

Vi er tidlig ute blant leverandører av journalsystem i Norge når vi nå tilpasser vår forretningsmodell til hva som er blitt normalen i samfunnet for øvrig.

Bindingstid – bare om man er utrygg på hva man leverer

Dvel gjerne litt ved det – hva er det egentlig, hva er motivet?

Etter vår oppfatning er oppsigelsestid mest å anse som et middel for låse fast kunden. Som leverandør bør man være så trygg på sitt produkt at slik binding ikke er et tema.
En bindingstid vil derimot fungere hemmende for fritt valg og sunn konkurranse i et marked.

Etableringspriser

Man skal ganske enkelt ikke betale for å bli kunde. Også på dette feltet tilpasses vilkårene til hva som er blitt normalen rundt oss.

Kunderettigheter

Som kunde opprettholder du naturligvis alle dine rettigheter helt som før. Oppsigelsestid fra leverandør sin side opprettholdes gjennom Databehandleravtalen og er på 6 mnd.

 

Velkommen til oss

 

Dag Helge Haslekås
Daglig Leder